Drtivá většina obchodníků, kteří prodávají své zboží skrze elektronické obchody, se jej snaží při expedici k zákazníkům vhodně zabalit. Vlastně je to naprosto nezbytné, protože ať už zboží následně k zákazníkovi poputuje mnoho kilometrů anebo i jen několik málo metrů, tak nikdy nevíme, co se cestou může přihodit. Stačí jedna velká průtrž mračen, a zboží, které bylo původně ve skvělém stavu může být najednou promočené a špinavé od bláta, a to je potíž.

plastová obálka

S takovou zásilkou by se totiž jen málokterý zákazník spokojil, tomu se nelze divit. A proto většina odesílatelů své zboží balí. Ovšem někteří z nich to nedělají příliš promyšleně. Často se tak stává, že do papírových krabic balí i věci, které by si mnohem lépe rozuměly s plastovým sáčkem.

A to hned z několika důvodů. Taková plastová obálka velice dobře odolává jak vodě, tak i dlouhodobě zvýšené vlhkosti, a to je něco, co se třeba o papírové krabici rozhodně říci nedá. Ovšem je tady i další faktor, který hovoří pro balení do plastové obálky a tou je její nízká hmotnost, skvělá skladovatelnost, a tudíž ideální přepravní vlastnosti. Takže jde například o to, že plastové obálky vám ve skladu nezaberou příliš mnoho místa, ať už jich budete mít k dispozici klidně tisíce kusů. A podobné je to i s jejich přepravou doručovacími společnosti.

červená obálka

Při balení zboží do kartonových krabic převážíte ve velké míře také vzduch, takže se vám přeprava zboží prodraží, protože krabice jsou objemné i přesto, že nejsou zcela naplněny vaším zbožím. Proto je výhodné balit zboží, které to umožnuje, do plastových obálek. Ideální je to například u různých druhů textilu, ale také u mnoha tiskovin či jiných typů zásilek. A navíc, plastovou obálku jistě ocení i vaši zákazníci, když si ji vyzvednou na poště a budou se ji snažit přepravit domů – praktický sáček s uchem se jim jistě ponese lépe než objemná papírová krabice.

3.7
07